خانه / اخبار / ملت ایران نهمین رئیس جمهور خود را انتخاب کرد

ملت ایران نهمین رئیس جمهور خود را انتخاب کرد

دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور جدید ایران کیست؟

🔹دکتر مسعود پزشکیان متولد ۷ مهر ماه ۱۳۳۳در مهاباد، سابقه نمایندگی در ادوار هشتم، نهم، دهم (نایب رئیس)، یازدهم و دوازهم مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را در کارنامه سوابق خود دارد.
🔹ایشان همچنین به عنوان وزیر بهداشت در دولت هشتم (اصلاحات) و معاونت سلامت وزارت و نیز ریاست بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز را در کارنامه سوابق خود دارد.
🔹دکتر پزشکیان دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.
🔹ایشان پیش تر دو مرتبه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم (سال ۱۳۹۲) و سیزدهم(سال ۱۴۰۰) نام نویسی کرده بود.
*اهم مواضع ایشان در حکمرانی؛
“مشکل ما این است که آنچه سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه است را کنار می‌گذاریم. باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین تمام گروه ها و جناح ها ایجاد شود. باید بپذیریم کسانی که در این مملکت زندگی‌ می‌کنند بر اساس توان، مهارت، تجربه و علمی که دارند باید جایگاه‌ها را به دست بگیرند نه بر اساس حزب و گروه و جناح. باید به دنبال چنین کسانی برویم‌. موظف هستیم سیاست‌های کلی را عملیاتی کنیم، کسی که قدرت را به دست می‌گیرد، باید پاسخگو باشد و برخلاف سیاست ها عمل نکند. باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین تمام گروه ها و جناح ها بر اساس تقوا ایجاد شود. تقوا یعنی حرکت بدون خطا در اقتصاد، در صنعت، در کشاورزی و در فرهنگ. برای حل مشکلات کشور باید به عالمان و دانشمندان و انسان‌های توانمند متکی شویم. باید وحدت و انسجام داشته باشیم و با هم در مسیر اهداف و سیاست‌ها قدم برداریم.”
برای دکتر مسعود پزشکیان استاد تمام دانشگاه در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت داریم، امید آنکه ملت ایران به همه آرزوی خوب خود نائل آید.
خداوند یار و نگهدار همگی

این مطالب را نیز ببینید!

Applying The Meta-Synthesis Qualitative Approach To Provide

Applying The Meta-Synthesis Qualitative Approach To Provide A Model Of Contracting With Indirect Treatment Paraclinical ...