خانه / اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده / کار اندیشکده ها؛ تحلیل سیاست های موجود است.

کار اندیشکده ها؛ تحلیل سیاست های موجود است.

انتصاب رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده – سایت تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی | HCSM

دکترخلیل علی محمدزاده رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده

یکی از وظایف عمده اندیشکده ها؛ تحلیل سیاست های موجود است.

دکتر خلیل علی محمدزاده عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده که در مراسم افتتاحیه این اندیشکده در حاشیه گردهمایی دبیران هم اندیشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سخن می گفت، کار پژوهشکده ها را تولید علم و پژوهش و کار اندیشکده ها را تحلیل سیاست های موجود و استفاده از علم برای بهبود سیاست ها اعلام نمود.

وی جمع اندیشی و ایده پردازی را دو اصل پایه ای در اداره اندیشکده ها خواند و اظهار داشت: اندیشکده ها محلی برای مطالعات بین رشته ای و نوعی ساختار ویژه، مستقل و غیردولتی برای تفکر و پژوهش در حوزه سیاست گذاری عمومی و تصمیم سازی هستند.

دکتر علی محمدزاده اندیشکده ها را میان بری برای اتصال مراکز تفکر و هیات های اندیشه ورزی به حوزه های حکمرانی ذکر نمود و افزود: از جمله خروجی اندیشکده ها، ارائه بسته های سیاستی در موضوعات مبتلابه حال و آینده کشور است.

شایان یادآوری است که اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده از جمله اندیشکده های مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی است که در زمینه سیاست های جمعیتی و سلامت خانواده اندیشه ورزی خواهد داشت. این اندیشکده با حضور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس، دکتر سید کاظم فروتن دبیر ستاد ملی جمعیت کشور، حجت الاسلام و المسلمین شریفانی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدنژاد مدیر مرکز هم اندیشی استادان و  نخبگان دانشگاهی و دکتر علی محمدزاده رییس این اندیشکده رونمایی و رسما آغاز بکار نمود.  ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱

این مطالب را نیز ببینید!

همایش سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی The Third International conference on health, Wisdom & ...