خانه / اخبار / مدیر سایت / سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین

سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین

تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین

دکترخلیل علی محمدزاده

سالها آرزویم این بود که سران سه قوه و مدیران دستگاه ها و سازمان ها در کشور به درجه ای از رشد برسند، تا به جای اینکه به موازات مقام معظم رهبری در نوروز پیام سالیانه دهند، خود را موظف به سیاست گذاری و تبیین پیام رهبری و تلاش در به منصه ظهور رساندن آن و همچنین عزم جزم برای اجرای آن بدانند. خوشبختانه امسال مقدمه این آرزو محقق یافت.
امید آنکه در سایه ی مدیریت عالی و وحدت فرماندهی، ایران اسلامی روز به روز پویاتر و بالنده تر و در مسیر تکامل، تعالی و پیشرفت همه جانبه قرار گیرد و مردم، هر ماه حرکت رو به جلوی محسوس در رسیدن به هدف های اقتصادی و شاخص های آن مانند افزایش رشد اقتصادی، کاهش تورم، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد سرانه و ایجاد رفاه عمومی را شاهد باشند.
قطعا اکتفا صرف به سخنرانی و برخورد شعاری و کاغذی با هدف گذاری سال، سختی های زندگی مردم و مشکلات اقتصادی کشور از جمله گرانی و تورم را حل نخواهد کرد. تجارب سالهای گذشته نیز موید آنست که برنامه درست، سیستم جامع و عمل سالم و جهادی از ضروریات است.
مردم عزیز و شریف ایران شایستگی برخورداری از بهترین و باکیفیت ترین روزهای زندگی در دنیا را دارند و در صورت اهتمام مدیران به ریل گذاری  دقیق و اصلاح فرآیندها و رویه ها، ایشان در همه صحنه ها به کمک و یاری خواهند شتافت و در نیل به اهداف کلان کشور تسریع خواهد شد.
بی تردید تولید؛ مبتنی بر دانش های جدید و پیشرفت های علمی و اشتغال آفرین، کلید، شاهراه و راه اصلی ورود به این پیشرفت ملی است.
فرزندان ملت ایران، هر جا خواستند؛ توانستند. حالا هم اگر زمینه ها و مشارکت های مردمی هموار شود و موانع برچیده گردد و پشتیبانی ها گسترش یابد، خواهیم توانست بر اکثر مشکلات چیره شویم.

این مطالب را نیز ببینید!

کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد.

     کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد. دکترخلیل علی محمدزاده استاد دانشگاه ...