خانه / اخبار / مدیر سایت / معلم خوبی که از دست رفت

معلم خوبی که از دست رفت

محضر مبارک کلیه دوستان مدرسه ی صفا تبریز

با سلام و احترام؛

درگذشت معلم وزین و نجیب ما استاد اسماعیل هنرور، او که به اخلاق و مدیریت شهره بود، ضایعه بزرگ، دردناک و جبران ناپذیری ست. این انسان شریف، همه عمر عزیز و گرانبهای خود را در آموزش و پرورش تبریز، صرف شاگرد پروری و تربیت شخصیت های بزرگی نمود که هم اکنون هر کدام از آنان در زمره ی نیکان در جایگاه های موثری به خدمتگزاری و تلاش علمی و اجتماعی می پردازند.

دوستان عزیز مدرسه ی صفا هرگز در دوران حیات این بزرگوار، او را فراموش نکردند و در فرصت های مختلف از دیدار او و بهره مندی از مکتب تربیتی او غافل نشدند، مخصوصا سرور ارجمند سعید حازمی همچون فرزندی مهربان و در حالات مختلف در خدمت این استاد ماندگار بود، که قطعا اجر عظیمی در پیشگاه خداوند متعال دارد.

به دوستان دوره های گوناگون مدرسه ی صفا که به عنوان فرزندان معنوی این عزیز سفر کرده، همگی خاطرات نیک و درس آموزی از ایشان به یادگار دارند و همچون خانواده ایشان، خود صاحب عزا هستند، باید این اندوه بزرگ را تسلای خاطر داد.

خداوند این مرد بزرگ و مکرم را در جوار بندگان صالح خویش بپذیرد و او را مورد رحمت و مغفرت خویش قرار دهد و به شاگردان و بازماندگان آن مرحوم اجر و صبر عنایت فرماید و ما را همواره و در همه حال قدردان معلمان خوب و هنرورمان قرار دهد.

دکترخلیل علی محمدزاده

دانش آموخته ی مدرسه صفا،

عضو هیئت علمی دانشگاه

و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران

این مطالب را نیز ببینید!

کنفرانس جوانی جمعیت و فرزندآوری(۷ اسفند ماه ۱۴۰۲)

جوانی جمعیت هفتم اسفند ماه فرهنگستان علوم پزشکی، کنفرانس جوانی جمعیت و فرزندآوری را برگزار ...