خانه / اخبار / بهداشتی درمانی / سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی

بیمارستان فرهیختگان؛ میزبان همایش سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی در روز های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می شود.
دکتر خلیل علی محمدزاده استاد دانشگاه و رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت با اعلام مطلب فوق از برگزاری میزگرد تخصصی  و تبیینی سلامت، حکمت و حکمرانی به عنوان پیش همایش و با سخنرانی ۳ تن از صاحب نظران حوزه های ادبیات، فقه و سیاستگذاری سلامت در ۲۹ اردیبهشت ماه در این بیمارستان خبر داد(از طریق https://room.nahad.ir/ch/tums)
دبیر علمی همایش گفت: غیر از مقالات وارده که پس از داوری، تحت پوشش مجلات ISC و برخی نیز در مجلات علمی – پژوهشی وزارتین چاپ خواهد شد و نیم نمره امتیاز پژوهشی به دانشجویان دوره دکتری تخصصی اختصاص خواهد یافت، ارائه بیش از ۳۰ عنوان سخنرانی توسط استادان داخلی و خارجی در دستور کار این همایش قرار دارد.
وی از استادان و دانشجویان دکتری تخصصی درخواست کرد که طی دو هفته آینده مقالات خود در محورهای یاد شده در پوستر همایش را در سایت همایش به آدرس
https://tms.iau.ir/research/fa/page/7441 ثبت نمایند. همچنین از طریق سایت آی. اس. سی؛ conf.isc.ac/fa نیز امکان ثبت نام و ارسال مقاله به همایش فراهم شده است.

دکتر علی محمدزاده در خاتمه با اشاره به اینکه این همایش تحت حمایت و هدایت معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد و برای ۲۰ گروه هدف از جامعه پزشکی کشور دارای امتیاز بازآموزی(مراجعه به سایت سامانه آموزش مداوم پزشکی https://ircme.ir) است، افزود: پیوند علوم انسانی و علوم پزشکی در تحقق طب حکمت بنیان و تعمیق حکمرانی مطلوب در نظام بهداشت و درمان کشورها امری ضروری است.

پیش همایش: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
همایش: ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش: ۱۹ و ۲۰ می ۲۰۲۴

https://conf.isc.ac/fa/

این مطالب را نیز ببینید!

مستند «حکمت در طبابت»

پنجشنبه ۲۸ دی ماه صورت گرفت پخش مستند «حکمت در طبابت» از شبکه چهار سیما ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*