خانه / اخبار / مدیر سایت / سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین

سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین

تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین

دکترخلیل علی محمدزاده

سالها آرزویم این بود که سران سه قوه و مدیران دستگاه ها و سازمان ها در کشور به درجه ای از رشد برسند، تا به جای اینکه به موازات مقام معظم رهبری در نوروز پیام سالیانه دهند، خود را موظف به سیاست گذاری و تبیین پیام رهبری و تلاش در به منصه ظهور رساندن آن و همچنین عزم جزم برای اجرای آن بدانند. خوشبختانه امسال مقدمه این آرزو محقق یافت.
امید آنکه در سایه ی مدیریت عالی و وحدت فرماندهی، ایران اسلامی روز به روز پویاتر و بالنده تر و در مسیر تکامل، تعالی و پیشرفت همه جانبه قرار گیرد و مردم، هر ماه حرکت رو به جلوی محسوس در رسیدن به هدف های اقتصادی و شاخص های آن مانند افزایش رشد اقتصادی، کاهش تورم، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد سرانه و ایجاد رفاه عمومی را شاهد باشند.
قطعا اکتفا صرف به سخنرانی و برخورد شعاری و کاغذی با هدف گذاری سال، سختی های زندگی مردم و مشکلات اقتصادی کشور از جمله گرانی و تورم را حل نخواهد کرد. تجارب سالهای گذشته نیز موید آنست که برنامه درست، سیستم جامع و عمل سالم و جهادی از ضروریات است.
مردم عزیز و شریف ایران شایستگی برخورداری از بهترین و باکیفیت ترین روزهای زندگی در دنیا را دارند و در صورت اهتمام مدیران به ریل گذاری  دقیق و اصلاح فرآیندها و رویه ها، ایشان در همه صحنه ها به کمک و یاری خواهند شتافت و در نیل به اهداف کلان کشور تسریع خواهد شد.
بی تردید تولید؛ مبتنی بر دانش های جدید و پیشرفت های علمی و اشتغال آفرین، کلید، شاهراه و راه اصلی ورود به این پیشرفت ملی است.
فرزندان ملت ایران، هر جا خواستند؛ توانستند. حالا هم اگر زمینه ها و مشارکت های مردمی هموار شود و موانع برچیده گردد و پشتیبانی ها گسترش یابد، خواهیم توانست بر اکثر مشکلات چیره شویم.

این مطالب را نیز ببینید!

کنفرانس جوانی جمعیت و فرزندآوری(۷ اسفند ماه ۱۴۰۲)

جوانی جمعیت هفتم اسفند ماه فرهنگستان علوم پزشکی، کنفرانس جوانی جمعیت و فرزندآوری را برگزار ...