خانه / اخبار / ویژه / دکترفرهمندپور رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شد

دکترفرهمندپور رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شد

 

 

سرکارخانم دکتر فرهمندپور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران

انتخاب شایسته سرکارعالی را که از استادان حوزه و دانشگاه و دارای بینش صحیح در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی هستید، به عنوان رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده تبریک عرض می نمایم. ضمن تشکر و قدردانی از خدمات سرکار خانم دکتر خزعلی، امید آنکه دوره ی مدیریت شما بر این شورا و دبیرخانه ستاد راهبردی خانواده و زنان، دوره ی درخشانی در تدوین و ارتقاء راهبردها، سیاست ها و قوانین مرتبط با سلامت زنان، جمعیت و خانواده باشد. از درگاه خداوند متعال برای سرکار عالی و همکاران خدوم آن شورا و ستاد، آرزوی توفیق دارم

دکترخلیل علی محمدزاده
عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی
رئیس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده

دکتر فهیمه فرهمندپور دانش‌آموخته حوزه و دانشگاه است. وی لیسانس فلسفه، لیسانس و فوق‌لیسانس فقه و مبانی حقوق اسلامی و فوق لیسانس و دکترای تاریخ اسلام دارد. در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه تهران و از فعالان در عرصه مسائل زنان است. کتاب‌ها و مقالاتی در زمینه تاریخ و به‌خصوص تاریخ تشیع از او به چاپ رسیده است.

دکتر فهیمه فرهمندپور عضو هیأت علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران، به عنوان رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده انتخاب شد.

همزمان با هشتصد و نود و دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر فهیمه فرهمندپور عضو هیأت علمی دانشگاه تهران دانشگاه تهران به عنوان رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده انتخاب شد.

در این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تعیین رئیس جدید شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان، از بین سه گزینه که در شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده رأی آورده بودند، در شورای عالی انقلاب فرهنگی رأی‌گیری به عمل آمد و دکترفرهمندپور موفق به کسب بالاترین رأی شد.

دکتر فرهمندپور از این پس رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و عضو حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.

دکتر فهیمه فرهمندپور و دکتر حکیمه سقای بی ریا اعضای هیأت علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران، در هشتصد و نود و یکمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان دو عضو حقیقی شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده انتخاب شدند.

این مطالب را نیز ببینید!

همایش سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی The Third International & National Conference on ...