خانه / اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده / ارتقاء مرتبه علمی دکترخلیل علی محمدزاده به استادی

ارتقاء مرتبه علمی دکترخلیل علی محمدزاده به استادی

با صدور حکمی از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت:

دکترخلیل علی محمدزاده به مرتبه استادی نایل آمد.

در حکم صادره شده از سوی دکترمحمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دکترخلیل علی محمدزاده، ضمن تبریک ارتقاء مرتبه علمی به استادی آمده است: براساس پیشنهاد کمیته منتخب و تصویب اعضای پنجاه و هشتمین جلسه هیئت ممیزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقاء می یابید. در این حکم ابراز امیدواری شده است که وی در مرتبه جدید با تأییدات خداوند تبارک و تعالی، منشأ خدمات بهتر و ارزنده تری به اسلام و مسلمین بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثری بردارند.

شایان ذکر است؛ دکتر خلیل علی محمدزاده پزشک، نویسنده و پژوهشگر، با مدرک دکترای پزشکی(.M.D) از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکترای تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی(.Ph.D)، عضو هیأت علمی واحد تهران شمال، رییس زیرگروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران دارای ۳۳ جلد کتاب، ۲۵ مقاله در نمایه آی. اس. آی، ۴۷ مقاله در نمایه اسکوپوس، ۲۵ مقاله در نمایه پاپمد و ۱۱۴ مقاله علمی – پژوهشی وزارتین(در رتبه بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری) است.
از دیگر افتخارات ایشان در سالهای اخیر می توان به مواردی مانند؛ دریافت جایزه ملی جمعیت، عضویت وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، پژوهشگر نمونه واحد تهران شمال و برگزیده دومین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اشاره نمود.

در سوابق فعالیت های وی علاوه بر نزدیک به دو دهه معاونت و مشاورت رئیس دانشگاه در سه دانشگاه بزرگ تهران، مواردی مانند مدیر گروه تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت، رییس کارگروه تخصصی مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و نیز رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده به چشم می خورد.

یادآور می گردد؛ ارتقاء به مرتبه استادی نامبرده به اتفاق آراء در هیئت ممیزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسیده است.

دانشجویان و استادان مرتبط با کلاسها، گروه تخصصی و مرکز تحقیقاتی و نیز سایت تخصصی HCSM.IR, این موفقیت را به استاد دکتر خلیل علی محمدزاده تبریک و تهنیت عرض می نمایند و دوام توفیقات ایشان و همه اعضای جامعه دانشگاهی را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارند.

لینک ارتقاء به دانشیاری(هشتاد و هفتمین جلسه هیأت ممیزه مرکزی دانشگاه) : http://fdn.ir/1852

لینک ارتقاء به استادی(پنجاه و هشتمین جلسه هیات ممیزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی) : https://med.iau.ir/fa/news/569

این مطالب را نیز ببینید!

مستند «حکمت در طبابت»

پنجشنبه ۲۸ دی ماه صورت گرفت پخش مستند «حکمت در طبابت» از شبکه چهار سیما ...