خانه / اخبار / ویژه / جلسه معارفه با دانشجویان جدید PHD افغانستان

جلسه معارفه با دانشجویان جدید PHD افغانستان

دکترخلیل علی محمدزاده
مدیره گروه و رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت
دانشجویان پی. اچ. دی از همان اول به فکر موضوع رساله تخصصی خود باشند.
دکترخلیل علی محمدزاده مدیره گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که در جلسه معارفه دانشجویان جدید مقطع پی. اچ. دی افغانستانی شرکت کرده بود با ذکر مطلب فوق اظهار داشت: ورودی های جدید همه پزشک هستند و در بین آنها، پزشک متخصص هم هست و خوشبختانه مسئولیت پذیری و علاقمندی به رشته مدیریت در آنها احساس می گردد.
وی در این جلسه ضمن آشنایی با سوابق تحصیلی و شغلی دانشجویان حاضر در جلسه، اهداف و برنامه های رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه در مقطع PHD را تشریح نمود و گفت: توصیه ما به شما و سایر دانشجویان این رشته این است که از همان اول به فکر عنوان پژوهشی خود برای تدوین رساله تخصصی باشید و برای این منظور چند مجله آی. اس. آی در مدیریت سلامت را منتخب نموده و مقالات آن را مطابق با علاقه و موضوع پژوهشی خود به دقت در دستور کار بررسی و مطالعه مستمر قرار دهید.
این استاد دانشگاه در خاتمه اظهار داشت: سلام دانشگاهیان ایران را به مردم عزیز افغانستان برسانید و در طی تحصیل در ایران ضمن آشنایی بیشتر با فرهنگ ایران و انقلاب اسلامی، با علاقمندی و شایستگی تلاش کنید تا آینده مدیریتی مطلوبی برای کشورتان شکل بگیرد.
در این جلسه، چند عکس به یادبود ثبت و ضبط گردید.

این مطالب را نیز ببینید!

وبینار فناوری اطلاعات و خطاهای پزشکی(۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲)

گروه پیراپزشکی فرهنگستان علوم پزشکی برگزار می کند: