خانه / اخبار / مدیر سایت / هفته بسیج مبارکباد. 

هفته بسیج مبارکباد. 

یادداشت های روزانه(۵۵)

هفته بسیج مبارکباد. 
بسیج و ۴۱ سال پرچمداری انقلاب/ تفکر بسیجی کلید حل مشکلات است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
بسیج مرا یاد دوران دفاع مقدس و آقا مهدی شهید می اندازد. او را بسیجی ترین سپاهی می شناختم. زیرا همه ی وجودش وقف اسلام و انقلاب بود.
انسان به تمام معنی مومن و موحد بود. براستی وقف بسیج بود و حقیقتا یک موی بسیجی را بر همه وجود دنیاطلبان ترجیح می داد. بی هیچ اغراق، بزرگمردی خالص، باصفا و قاطع بود.
همه چیزش فدای انقلاب بود. برای خود سختی ها و برای دیگران آسانی ها را می خواست. در اصول و سبک مدیریتی شهید باکری، فرمانده، یکی از میان خود رزمندگان و بلکه ساده زیست ترین، بی ادعاترین، کم توقع ترین و پرکارترین آنها بود.
نسل امروز اگر می خواهند بدانند که شهید مهدی باکری که بود؟ شاید همین قدر کفایت کند که شهیدان والامقامی مثل سرداران احمد کاظمی و حاج قاسم عزیز به مقام بلند او غبطه می خوردند.
او پرورش یافته مکتب امام(ره) بود. بسیجی واقعی و منضبط بود. هر جا لازم بود، ماموریتش همانجا بود. در میان نیروهایش زندگی می کرد و در پیشاپیش آنها می جنگید. وقتی هم که به درجه شهادت نایل آمد، در نوک بود همه آقا مهدی عزیز و شهید را با گمنامیش، تواضعش، توکلش و با زهدش می شناختند.
اینروزها که متعلق به بسیج است و از شکوفه های شجره طیبه و درخت تناور آن، بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق به مشام می رسد، دیدار با آقا مهدی را آرزو می کنم.
او در وصیت نامه اش نوشته بود: “خداوندا! مرا پاکیزه بپذیر” و حضرت امام خمینی(ره) بعد از شهادت، روی عکس او نوشت: “خداوند؛ شهید اسلام مهدی باکری را رحمت فرماید.”
یاد شهیدان و امام شهدا گرامی باد.
اللهم صل علی محمد وآل محمد
#ارومیه
#بسیج
#آقا_مهدی
#کم_توقع
#پر_کار
#اخلاص
#با_صفا
#تواضع
#توکل
#زهد
#گمنام
#بسیجی
#سبک_مدیریتی
#دکتر_خلیل_علی_محمد_زاده
شامگاه یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰
پی نوشت: فیلم یادداشت در پیج اینستاگرامی

@dr.khalil.amz

@hcsm.ir

 

این مطالب را نیز ببینید!

کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد.

     کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد. دکترخلیل علی محمدزاده استاد دانشگاه ...