خانه / پژوهشی / بانک مقالات / مطالعه کیفی؛ مشتری مداری در خدمات سلامت مادران باردار

مطالعه کیفی؛ مشتری مداری در خدمات سلامت مادران باردار

XML تبیین مشتری مداری در خدمات سلامت مادران باردار از دیدگاه ذی نفعان: مطالعه کیفی
معصومه شاکری، سعاد محفوظ پور ، خلیل علی محمدزاده، ناصر آزاد، امیر نجفی
چکیده   –   Abstract –   متن کامل (PDF)

مدیریت ارتقای سلامت

دوره ۷، شماره ۴ – ( مرداد و شهریور ۱۳۹۷ )

این مطالب را نیز ببینید!

سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی

بیمارستان فرهیختگان؛ میزبان همایش سلامت، حکمت و حکمرانی سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، ...