خانه / آموزشی / انتشار کتاب استاد دکتر علی محمد مصدق راد

انتشار کتاب استاد دکتر علی محمد مصدق راد

 انتشار کتاب کلیات سازمان و مدیریت بهداشت و درمان

به اطلاع می رساند که کتاب کلیات سازمان و مدیریت بهداشت و درمان با تالیف دکتر علی محمد مصدق راد و توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است که از فردا در نمایشگاه کتاب قابل عرضه خواهد بود. این کتاب دارای ده فصل است که وظایف اصلی مدیریت در سازمانهای بهداشتی و درمانی را شامل می شود. به همراه کتاب لوح فشرده آموزشی آن نیز عرضه می شود. به پیوست طرح جلد کتاب و توضیحات فصول آن خدمت شما ارائه می شود.

علاوه براین، کتاب مبانی مدیریت بهداشت و درمانی نیز توسط انتشارات دیباگران تهران به زودی چاپ خواهد شد که شامل ده فصل خدمات بهداشتی و درمانی (فصل اول)، نظام بهداشت و درمان (فصل دوم)، بیمه بهداشت و درمان (فصل سوم)، مدیریت بهداشت و درمان (فصل چهارم)، اقتصاد بهداشت و درمان (فصل پنجم)، بازاریابی در بهداشت و درمان (فصل ششم)، مدیریت دانش در بهداشت و درمان (فصل هفتم)، مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان (فصل هشتم)، مدیریت خطرات احتمالی در بهداشت و درمان (فصل نهم) و مدیریت تغییر در سازمانهای بهداشتی و درمانی (فصل دهم) است.

این دو کتاب به صورت مکمل نیازهای اطلاعاتی مدیران سازمانهای بهداشتی و درمانی را فراهم خواهد نمود. در تهیه این دو کتاب سعی شده است از جدیدترین رفرنسهای معتبر دنیا استفاده شود تا نیازهای آموزشی مدیران، کارکنان و دانشجویان علوم مدیریت بهداشت و درمان را فراهم کند. کتابها به زبان ساده و کابردی نوشته شده است. در انتهای هر فصل ۳۰ سوال تستی هم گذاشته شده است تا در پیش و پس آزمونهای دوره های آموزشی مدیران مورد استفاده قرار گیرد.

این مطالب را نیز ببینید!

طرح درس سمینار مدیریت، دکتری تخصصی(اسفند ماه ۱۴۰۲)

طرح درس دکتری تخصصی سمینار مدیریت رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی اسفند ماه ۱۴۰۲ ...