خانه / اخبار / بهداشتی درمانی / قائم مقام وزیر بهداشت منصوب شد + تبریک مدیرمسئول

قائم مقام وزیر بهداشت منصوب شد + تبریک مدیرمسئول

با حکم وزیر بهداشت

قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منصوب شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی ایرج حریرچی را به سمت قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

 در حکم صادره آمده است: نظر به شایستگی، تعهد، تجربیات و خدمات ارزشمندتان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت قائم مقام اینجانب و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می­ نمایم.

انتظار می‌رود از این پس با تلاش و درایت شما و بهره‌گیری از دانش و مهارت همکاران، در زمینه برنامه­ ریزی و هماهنگی­ های درون­ بخشی نظام سلامت، نتایج ارزشمندی حاصل شود.

همچنین در ادامه عنوان شده است:  در این مسیر معاونین محترم وزارت متبوع و رؤسای محترم دانشگاه­ ها و دانشکده ­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور با شما هماهنگ و همراه خواهند بود.

دکترخلیل علی محمدزاده مدیر مسئول پایگاه تخصصی مدیریت سیستم های بهداشتی و درمانی با صدور پیامی این انتصاب شایسته را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در سایه ی نگرش مدیریتی جامع و برتر ایشان، بیش از پیش در سیاست گذاری، مدیریت و اقتصاد سلامت تحولات چشمگیری رخ دهد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر ایرج حریرچی

با سلام و تحیت و تبریک عید غدیر، انتصاب شایسته جنابعالی که از نیروهای انقلابی، متعهد و از نخبگان علمی و مدیریتی بهداشت و درمان به شمار می آیید، به عنوان قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از آن رو که ان شاء الله منجر به تحولات مبارک و  چشمگیری در این عرصه و رفاه و تندرستی هر چه بیشتر مردم عزیز کشور مان خواهد شد، موجب خوشوقتی شد. امید آنکه همواره در مسیر تکامل علمی، خدمت خالصانه و رهروی ولایت، موفق و موید باشید. برادر شما: خلیل علی محمدزاده

این مطالب را نیز ببینید!

همایش سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی The Third International conference on health, Wisdom & ...