خانه / اخبار / مدیر سایت / معلم خوبی که از دست رفت

معلم خوبی که از دست رفت

محضر مبارک کلیه دوستان مدرسه ی صفا تبریز

با سلام و احترام؛

درگذشت معلم وزین و نجیب ما استاد اسماعیل هنرور، او که به اخلاق و مدیریت شهره بود، ضایعه بزرگ، دردناک و جبران ناپذیری ست. این انسان شریف، همه عمر عزیز و گرانبهای خود را در آموزش و پرورش تبریز، صرف شاگرد پروری و تربیت شخصیت های بزرگی نمود که هم اکنون هر کدام از آنان در زمره ی نیکان در جایگاه های موثری به خدمتگزاری و تلاش علمی و اجتماعی می پردازند.

دوستان عزیز مدرسه ی صفا هرگز در دوران حیات این بزرگوار، او را فراموش نکردند و در فرصت های مختلف از دیدار او و بهره مندی از مکتب تربیتی او غافل نشدند، مخصوصا سرور ارجمند سعید حازمی همچون فرزندی مهربان و در حالات مختلف در خدمت این استاد ماندگار بود، که قطعا اجر عظیمی در پیشگاه خداوند متعال دارد.

به دوستان دوره های گوناگون مدرسه ی صفا که به عنوان فرزندان معنوی این عزیز سفر کرده، همگی خاطرات نیک و درس آموزی از ایشان به یادگار دارند و همچون خانواده ایشان، خود صاحب عزا هستند، باید این اندوه بزرگ را تسلای خاطر داد.

خداوند این مرد بزرگ و مکرم را در جوار بندگان صالح خویش بپذیرد و او را مورد رحمت و مغفرت خویش قرار دهد و به شاگردان و بازماندگان آن مرحوم اجر و صبر عنایت فرماید و ما را همواره و در همه حال قدردان معلمان خوب و هنرورمان قرار دهد.

دکترخلیل علی محمدزاده

دانش آموخته ی مدرسه صفا،

عضو هیئت علمی دانشگاه

و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران

این مطالب را نیز ببینید!

تبریک بهار طبیعت در بهار رمضان

بهاران خجسته باد یکی از دعا‌های مشهور میان ما ایرانی‌ها که سنت‌های ایرانی مان را ...