خانه / اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده / انتصاب رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده

انتصاب رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده

طی حکمی از سوی دکتر سیدمحمودرضا آقامیری

رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده منصوب شد

جناب آقای دکترخلیل علی محمدزاده
با سلام و ادب
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده و توانمندی های علمی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده منصوب می شوید.
امید است بر اساس اساسنامه این اندیشکده که به تایید مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رسیده و بهره مندی از همفکری و همراهی استادان دانشگاه و سایر خبرگان و صاحب نظران کشوری و در راستای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین، به وظایف و تکالیف این اندیشکده به نحو احسن عمل نموده و به سهم خود حلقه وصل علوم دانشگاهی به بدنه سیاست گذاری، قانون گذاری و مشورت رسانی به دستگاه های مختلف اجرایی در حل مسائل مورد نیاز کشور به منظور تحقق حکمرانی مطلوب را فراهم آورید.
بدینوسیله ضمن دعوت همه بخش های دانشگاهی به همکاری های مجدانه با این اندیشکده، امید است که کمیته های تخصصی مربوط به این اندیشکده در اسرع وقت شکل گرفته و پیشران قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس در بخش های گوناگون باشد.
مستدعی است گزارش ارتباطات و هماهنگی ها و عملکرد فعالیت ها و برنامه ریزی ها و کمیته های تخصصی، هر سه ماه یکبار گزارش گردد.
ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که همیشه موضوع جمعیت و خانواده از دغدغه اصلی ایشان بوده است، برای جنابعالی و کلیه عزیزان و سازمان های همکار در این فعالیت فکری، علمی و عملی مومنانه، آرزوی توفیقات روز افزون الهی دارم.
با تشکر و احترام
دکتر سیدمحمودرضا آقامیری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دبیر هیات امناء
شایان ذکر است؛ دکترخلیل علی محمدزاده در کارنامه خود مدیریت گروه تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت، معاونت مرکز سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت و نماینده پارلمانی و رییس کمیته بهداشت شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده و مدیریت کارگروه جمعیت و تعالی خانواده بسیج جامعه پزشکی را داشته است و هم اکنون با عضویت وابسته در فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، مشاورت رییس کارگروه جمعیت و سرمایه اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در کمیته مطالعات و پایش سیاست های جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضویت در کارگروه پژوهش ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری، در این حوزه صاحب فکر، تجربه و آثار علمی و فرهنگی است.

این مطالب را نیز ببینید!

تبریک بهار طبیعت در بهار رمضان

بهاران خجسته باد یکی از دعا‌های مشهور میان ما ایرانی‌ها که سنت‌های ایرانی مان را ...