خانه / اخبار / مدیر سایت / تبریک تولد یک شهید

تبریک تولد یک شهید

یادداشت های روزانه(۷۸)

تبریک تولد یک شهید

 

اشکهای حاج قاسم و رهبری برای یک شعر - جهان نیوز
این پیام تبریک را ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، حدود سه سال قبل از شهادت حاج قاسم، به مناسبت تولد ایشان منتشر کردم، در واقع هم تبریک زاد روزش بود و هم تبریک شهادتش، او زنده هم که بود، شهید بود. به شهادت هم که رسید، زنده تر شد.
مرور دوباره این یادداشت خالی از لطف نیست.
ما همه مدیون توایم سردارثبریک زاد روزش
سردار قاسم سلیمانی از فرماندهان لایق سپاه اسلام و مصداق بارزی از علمدار باوقار و مخلص، برای انقلاب و رهبری است. او در طول ۸ سال دفاع مقدس، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و هم اکنون فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان را چندین بار به عنوان «شهید» و «شهید زنده» نام برده است. آری، او بارها در میادین جنگ حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.
خداى متعال اینگونه خواسته که او زنده بماند و برای مظلومان و مستضعفان جهان زندگی بخشد و برکات وجود او و همرزمانش براى کشور و دنیاى اسلام استمرار یابد.
سردار دلاور ما به عنوان مایه ی امید و عزت “جبهه انسانیت” و باعث یاس و ناکامی “جبهه کفر و انحراف”، مورد احترام آزادگان و احرار جهان است.
ما همه مدیون تو هستیم ای سردار، حقا که تلاش های خداپسندانه ی تو، مجاهدت های شهیدان را تداعی و نمایندگی می کنند و ما همانند شهدا، به تو می بالیم و در فرخنده زاد روز تو و در آستانه ی سال نو از درگاه خداى عزّ و جلّ، سلامت، سعادت و بلند آوازگی تو و یارانت را می خواهیم و می خوانیم، زیرا که زنده بودن تو و همسنگرانت، بهترین عیدی برای ما و تحقق گوشه ای از زندگی پربار برای یک امت است. براستی که رهروی در طریق ولایت را، باید از چون تو الگو گرفت.
تاریخ انتشار: ۲۷_اسفند_۱۳۹۵|۱۳:۴۷
کد خبر:۲۲۳۳۳۱
#دکتر_خلیل_علی_محمد_زاده
تاریخ نگارش: چهارشنبه_۲۵_اسفند_۱۳۹۵
شامگاه روز یکشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰
پی نوشت: ویدئو یادداشت در پیج اینستاگرامی

@dr.khalil.amz

@dr.khalil_amz

این مطالب را نیز ببینید!

کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد.

     کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد. دکترخلیل علی محمدزاده استاد دانشگاه ...