خانه / پژوهشی / بانک مقالات / مطالعه کیفی؛ مشتری مداری در خدمات سلامت مادران باردار

مطالعه کیفی؛ مشتری مداری در خدمات سلامت مادران باردار

XML تبیین مشتری مداری در خدمات سلامت مادران باردار از دیدگاه ذی نفعان: مطالعه کیفی
معصومه شاکری، سعاد محفوظ پور ، خلیل علی محمدزاده، ناصر آزاد، امیر نجفی
چکیده   –   Abstract –   متن کامل (PDF)

مدیریت ارتقای سلامت

دوره ۷، شماره ۴ – ( مرداد و شهریور ۱۳۹۷ )

این مطالب را نیز ببینید!

کنفرانس جوانی جمعیت و فرزندآوری(۷ اسفند ماه ۱۴۰۲)

جوانی جمعیت هفتم اسفند ماه فرهنگستان علوم پزشکی، کنفرانس جوانی جمعیت و فرزندآوری را برگزار ...