خانه / آموزشی / اقتصاد بهداشت و درمان / دانشجویان حاضر در امتحان میان ترم اقتصاد بهداشت و درمان + اسامی

دانشجویان حاضر در امتحان میان ترم اقتصاد بهداشت و درمان + اسامی

دانشجویان نامبرده، به ترتیب در ساعات ذکر شده در آزمون میان ترم درس اقتصاد بهداشت و درمان شرکت کردند:

فاطمه خوشرو (6/55)/ محمود فاطمی (6/59)/ معصومه رحیمی پور (7/03)/آزاده پور نجف (7/04)/ زینب حاجی تبار(7/08)/ امان اله دلپسند (7/11)/ مژگان رزمجو (7/13)/ زینب انگورج تقوی (7/16)/ معصومه دژکام (7/20) / زهره قوامی آزاد (7/20)/ رمضان قاسمیان (7/22)/ مرضیه لطفعلیان دهکردی (7/27)/ مصطفی مرادی دلیر (7/30)/ جواد رضایی (7/30)/ صدیقه زال زر (7/30)/ حمیده قاضی میر سعید (7/33)/ صدیقه توکلی  (7/43)/ محمود عفری (7/45)/ شهناز ملکی (7/46)/  محمد تقی صفری (8/02)/ پریوش افرادی (8/03)/ یحیی فیاضی فر(8/09)/ ابوالفضل رعیت محتشمی (8/19) / متانت تیموری (8/27) / داریوش ایزدی (7/32) زینب محمدی (6/34)

این لیست تا س اعت ۸ شب تکمیل شد. به نظم و انضباط شما باید آفرین گفت ولی تعجب می کنم که ازبین 22  نفری که تاکنون به سوالات جواب گفته اند، همه حداقل  دو اشکال دارند.

تعداد حاضرین امتحان:   26 نفر

این مطالب را نیز ببینید!

برنامه تدریس دکترخلیل علی محمدزاده(نیمسال اول 403-1402) 

برنامه تدریس استاد دکترخلیل علی محمدزاده  نیمسال اول 403-1402: مقطع دکترای تخصصی: اقتصاد بهداشت و ...

یک دیدگاه

  1. ایران علیرضایی

    استاد ارجمند و سرور گرامی
    جناب اقای دکتر محمدزاده
    با سلام احتراما جواب سوالات بشرح ذیل جهت استحضار حضرتعالی ارسال می گردد
    امید این بضاعت علمی کم این حقیر مورد توجه و رضایت ان بزرگوار قرار گیرد
    با احترام دانشجوی شما ایران علیرضایی
    جواب سوال 1-
    سیاستها:
    1- توسعه سیاست گذاری ، مدیریت و قوانین
    2- بهبود تخصیص منابع مالی ، تسهیل و افزایش سرمایه گذاری
    3- افزایش ظرفیت تولید دانش
    4- توسعه انتشار وبه اشتراک گذاری داشن تولید شده
    5- توسعه منابع انسانی
    6- تسهیل کارافرینی
    7- تسهیل و افزایش ظرفیت تولید کالا و خدمات سلامت
    8- ارتقای هنجارها و فرهنگ عمومی
    9- تسهیل وایجاد ارتباطات
    راهبرد ها :
    1- کسب مقام اول در علم ،فناوری و نواوری حوزه سلامت در منطقه
    2- الگوی کشورهای منطقه در مدل مدیریت ،سیاست گذاری و اقتصاد سلامت
    3- کسب جایگاه مرجعیت علمی با طراز جهانی در مقطه تحصیلات تکمیلی
    4- کسب جایگاه هدایتی پژوهشهای منطقه
    5- کسب خوداتکایی وجایگاه قطب سلامت منطقه برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی
    6- کسب مقام اول در رعایت اموزه های اسلامی وانسانی در سیاست گذاری ، برنامه ریزی، اجرا و ارائه خدمات سلامت

    جواب سوال 2-
    برخوداری عادلانه احاد مردم ازسلامت پاسخگویی نظام سلامت ،عدالت در پاسخگویی ، عادلانه بودن مشارکت مالی خانوارها در هزینه خدمات سلامت
    شاخص ها بر مبنای رتبه های ارزیابی عملکرد نظام های سلامت سازمان جهانی بهداشت :
    به سطح سلامت ، عدالت در سلامت و عادلانه بودن مشارکت مالی خانوارها وزن 25/0 و به پاسخگویی و عدالت در پاسخگویی 125/0
    برای دستیابی به سلامت مبنا امید زندگی تعدیل شده بر حسب نا توانی ، مبنای مقایسه عدالت برابری شاخص میزان بقای کودکان می باشد
    نشانه های توسعه علم ، فن اوری ونو اوری در علوم سلامت :
    تولید 20000 مقاله علم پزشکی نمایه شده در سال
    ثبت سالانه 280 پتنت در حوزه سلامت ( نشان دهنده امکان بهره برداری از دانش جهت ارزیابی وضعیت علم و فن اوری )
    فعالیت 70 مرکز پژوهشی 90پژوهشگاه ،دستیابی به سهم 2% از بازار جهانی محصولات و خدمات در حوزه سلامت ، کاهش 10% هزینه درمان ، تخصیص 3/1 اعتبار پژوهشی به پژوهشهای سلامت ،سرمایه گذاری پژوهش در علوم بنیادی به میزان 25% ،علوم کاربردی 35% ، و توسعه ای 30% ، بازار سلامت 10 %
    جواب سوال 3 –فن بازار یک فضای حقیقی و یا مجازی بوده که در ان انواع و اقسام دانش و فناوریها برای ارائه به جامعه عرضه میگردند درحقیقت مانند یک نمایشگاه دائمی از نواوریها است
    ضریب تاثیر :تعداد کل ارجاعات به مقالات پزشکی تقسیم بر تعداد کل مقالات پزشکی
    شهردانش سلامت :
    شهری است که اقتصاد ان بر پایه تولید وبکارگیری دانش سلامت شکوفاشده و تمرکز گفتمان ان حول محور سلامت ، از لحاظ رعایت اصول ایمنی زیستی و سلامت ، دسترسی به دانشمندان و اندیشمندان این حوزه وضعیت مطلوبی دارد
    فن اوری مطلوب :appropriate technology
    امکان برخورداری احاد نیازمندان از فن اوری که مناسبترین کارارایی ، بی خطری ، هزینه ، اثربخشی ، ملاحظات اخلاقی ، اجتماعی را داشته باشد و ملاک مناسب بودن ساده یا پیچیده بودن ، سخت افزاری یا نرم افزاری بودن و موجود بودن یا نوین بودن دانش ان نیست