خانه / آموزشی / اقتصاد بهداشت و درمان / دانشجویان حاضر در امتحان میان ترم اقتصاد بهداشت و درمان + اسامی

دانشجویان حاضر در امتحان میان ترم اقتصاد بهداشت و درمان + اسامی

دانشجویان نامبرده، به ترتیب در ساعات ذکر شده در آزمون میان ترم درس اقتصاد بهداشت و درمان شرکت کردند:

فاطمه خوشرو (6/55)/ محمود فاطمی (6/59)/ معصومه رحیمی پور (7/03)/آزاده پور نجف (7/04)/ زینب حاجی تبار(7/08)/ امان اله دلپسند (7/11)/ مژگان رزمجو (7/13)/ زینب انگورج تقوی (7/16)/ معصومه دژکام (7/20) / زهره قوامی آزاد (7/20)/ رمضان قاسمیان (7/22)/ مرضیه لطفعلیان دهکردی (7/27)/ مصطفی مرادی دلیر (7/30)/ جواد رضایی (7/30)/ صدیقه زال زر (7/30)/ حمیده قاضی میر سعید (7/33)/ صدیقه توکلی  (7/43)/ محمود عفری (7/45)/ شهناز ملکی (7/46)/  محمد تقی صفری (8/02)/ پریوش افرادی (8/03)/ یحیی فیاضی فر(8/09)/ ابوالفضل رعیت محتشمی (8/19) / متانت تیموری (8/27) / داریوش ایزدی (7/32) زینب محمدی (6/34)

این لیست تا س اعت ۸ شب تکمیل شد. به نظم و انضباط شما باید آفرین گفت ولی تعجب می کنم که ازبین 22  نفری که تاکنون به سوالات جواب گفته اند، همه حداقل  دو اشکال دارند.

تعداد حاضرین امتحان:   26 نفر

این مطالب را نیز ببینید!

کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد.

     کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد. دکترخلیل علی محمدزاده استاد دانشگاه ...

یک دیدگاه

  1. ایران علیرضایی

    استاد ارجمند و سرور گرامی
    جناب اقای دکتر محمدزاده
    با سلام احتراما جواب سوالات بشرح ذیل جهت استحضار حضرتعالی ارسال می گردد
    امید این بضاعت علمی کم این حقیر مورد توجه و رضایت ان بزرگوار قرار گیرد
    با احترام دانشجوی شما ایران علیرضایی
    جواب سوال 1-
    سیاستها:
    1- توسعه سیاست گذاری ، مدیریت و قوانین
    2- بهبود تخصیص منابع مالی ، تسهیل و افزایش سرمایه گذاری
    3- افزایش ظرفیت تولید دانش
    4- توسعه انتشار وبه اشتراک گذاری داشن تولید شده
    5- توسعه منابع انسانی
    6- تسهیل کارافرینی
    7- تسهیل و افزایش ظرفیت تولید کالا و خدمات سلامت
    8- ارتقای هنجارها و فرهنگ عمومی
    9- تسهیل وایجاد ارتباطات
    راهبرد ها :
    1- کسب مقام اول در علم ،فناوری و نواوری حوزه سلامت در منطقه
    2- الگوی کشورهای منطقه در مدل مدیریت ،سیاست گذاری و اقتصاد سلامت
    3- کسب جایگاه مرجعیت علمی با طراز جهانی در مقطه تحصیلات تکمیلی
    4- کسب جایگاه هدایتی پژوهشهای منطقه
    5- کسب خوداتکایی وجایگاه قطب سلامت منطقه برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی
    6- کسب مقام اول در رعایت اموزه های اسلامی وانسانی در سیاست گذاری ، برنامه ریزی، اجرا و ارائه خدمات سلامت

    جواب سوال 2-
    برخوداری عادلانه احاد مردم ازسلامت پاسخگویی نظام سلامت ،عدالت در پاسخگویی ، عادلانه بودن مشارکت مالی خانوارها در هزینه خدمات سلامت
    شاخص ها بر مبنای رتبه های ارزیابی عملکرد نظام های سلامت سازمان جهانی بهداشت :
    به سطح سلامت ، عدالت در سلامت و عادلانه بودن مشارکت مالی خانوارها وزن 25/0 و به پاسخگویی و عدالت در پاسخگویی 125/0
    برای دستیابی به سلامت مبنا امید زندگی تعدیل شده بر حسب نا توانی ، مبنای مقایسه عدالت برابری شاخص میزان بقای کودکان می باشد
    نشانه های توسعه علم ، فن اوری ونو اوری در علوم سلامت :
    تولید 20000 مقاله علم پزشکی نمایه شده در سال
    ثبت سالانه 280 پتنت در حوزه سلامت ( نشان دهنده امکان بهره برداری از دانش جهت ارزیابی وضعیت علم و فن اوری )
    فعالیت 70 مرکز پژوهشی 90پژوهشگاه ،دستیابی به سهم 2% از بازار جهانی محصولات و خدمات در حوزه سلامت ، کاهش 10% هزینه درمان ، تخصیص 3/1 اعتبار پژوهشی به پژوهشهای سلامت ،سرمایه گذاری پژوهش در علوم بنیادی به میزان 25% ،علوم کاربردی 35% ، و توسعه ای 30% ، بازار سلامت 10 %
    جواب سوال 3 –فن بازار یک فضای حقیقی و یا مجازی بوده که در ان انواع و اقسام دانش و فناوریها برای ارائه به جامعه عرضه میگردند درحقیقت مانند یک نمایشگاه دائمی از نواوریها است
    ضریب تاثیر :تعداد کل ارجاعات به مقالات پزشکی تقسیم بر تعداد کل مقالات پزشکی
    شهردانش سلامت :
    شهری است که اقتصاد ان بر پایه تولید وبکارگیری دانش سلامت شکوفاشده و تمرکز گفتمان ان حول محور سلامت ، از لحاظ رعایت اصول ایمنی زیستی و سلامت ، دسترسی به دانشمندان و اندیشمندان این حوزه وضعیت مطلوبی دارد
    فن اوری مطلوب :appropriate technology
    امکان برخورداری احاد نیازمندان از فن اوری که مناسبترین کارارایی ، بی خطری ، هزینه ، اثربخشی ، ملاحظات اخلاقی ، اجتماعی را داشته باشد و ملاک مناسب بودن ساده یا پیچیده بودن ، سخت افزاری یا نرم افزاری بودن و موجود بودن یا نوین بودن دانش ان نیست