خانه / اخبار / بهداشتی درمانی / لوح سپاس دکتر حداد عادل به سه مدیر فرهیخته دانشگاهی

لوح سپاس دکتر حداد عادل به سه مدیر فرهیخته دانشگاهی

در مراسم روز پزشک و آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی صورت گرفت

لوح سپاس دکتر حداد عادل به سه تن از مدیران فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش آنا در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت روز پزشک و مراسم دانش آموختگی ۹۹ نفر از دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزارشد، لوح سپاس دکتر غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی جمهوری اسلامی ایران به سه تن از مدیران برجسته علوم پزشکی، آقایان دکترسید محمود طباطبایی استاد تمام دانشگاه و چهره ماندگار عرصه پزشکی، دکترخلیل علی محمدزاده پزشک متخصص و صاحب نظر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و دکتراسفندیار متینی متخصص اطفال و رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران، تقدیم شد.

لوح سپاس روز پزشک

در این لوح که توسط دانشجویان ورودی مهر ۸۷ این دانشگاه و در حضور استادان دانشگاه و خانواده های معزز دانشجویان اهدا شد، این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تلاش ها و پی گیری های مستمر این عزیزان در پیشبرد اهداف پزشکی دانشگاه تشکر و قدردانی نموده است.

در بخشی از این لوح آمده است: “مدیران مکمل دانشگاه ها هستند. توجه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی به دانشجویان ستودنی است. امیدوارم دانشجویان عزیز با آگاهی از تاریخ و تمدن و فرهنگ ایران زمین خود را برای خدمت بیشتر و بهتر به این مرز و بوم آماده سازند.”

www.ana.ir

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۳:۱۸

این مطالب را نیز ببینید!

مقالات مروری در طب حکمت بنیان، مجله نفس

دوره ۱۰ شماره ۳ (۱۴۰۲)  July 2023 ویژه نامه طب حکمت بنیان مقالات مروری مبانی ...