خانه / اخبار / بهداشتی درمانی / سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی

بیمارستان فرهیختگان؛ میزبان همایش سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش ملی و بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی در روز های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می شود.
دکتر خلیل علی محمدزاده استاد دانشگاه و رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت با اعلام مطلب فوق از برگزاری میزگرد تخصصی  و تبیینی سلامت، حکمت و حکمرانی به عنوان پیش همایش و با سخنرانی ۳ تن از صاحب نظران حوزه های ادبیات، فقه و سیاستگذاری سلامت در ۲۹ اردیبهشت ماه در این بیمارستان خبر داد(از طریق https://room.nahad.ir/ch/tums)
دبیر علمی همایش گفت: غیر از مقالات وارده که پس از داوری، تحت پوشش مجلات ISC و برخی نیز در مجلات علمی – پژوهشی وزارتین چاپ خواهد شد و نیم نمره امتیاز پژوهشی به دانشجویان دوره دکتری تخصصی اختصاص خواهد یافت، ارائه بیش از ۳۰ عنوان سخنرانی توسط استادان داخلی و خارجی در دستور کار این همایش قرار دارد.
وی از استادان و دانشجویان دکتری تخصصی درخواست کرد که طی دو هفته آینده مقالات خود در محورهای یاد شده در پوستر همایش را در سایت همایش به آدرس
https://tms.iau.ir/research/fa/page/7441 ثبت نمایند. همچنین از طریق سایت آی. اس. سی؛ conf.isc.ac/fa نیز امکان ثبت نام و ارسال مقاله به همایش فراهم شده است.

دکتر علی محمدزاده در خاتمه با اشاره به اینکه این همایش تحت حمایت و هدایت معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد و برای ۲۰ گروه هدف از جامعه پزشکی کشور دارای امتیاز بازآموزی(مراجعه به سایت سامانه آموزش مداوم پزشکی https://ircme.ir) است، افزود: پیوند علوم انسانی و علوم پزشکی در تحقق طب حکمت بنیان و تعمیق حکمرانی مطلوب در نظام بهداشت و درمان کشورها امری ضروری است.

پیش همایش: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
همایش: ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش: ۱۹ و ۲۰ می ۲۰۲۴

https://conf.isc.ac/fa/

این مطالب را نیز ببینید!

مقالات مروری در طب حکمت بنیان، مجله نفس

دوره ۱۰ شماره ۳ (۱۴۰۲)  July 2023 ویژه نامه طب حکمت بنیان مقالات مروری مبانی ...