خانه / آموزشی / سمینار مدیریت / مدیریت زمان

مدیریت زمان

یادداشتهای روزانه(۹۰)
مدیریت زمان
cdn.corporatefinanceinstitute.com/assets/time-m...
زمان را نمی شود نگه داشت و یا ذخیره کرد، باید آن را مدیریت نمود.
مدیریت زمان یعنی برنامه ریزی برای استفاده بهتر از دقایق روز از طریق تقسیم مناسب زمان بین کارها!
مدیریت زمان یعنی هوشمندانه کار کردن برای ازدیاد بهره وری
مدیریت موثر زمان نیازمند؛ تعیین اهداف، اولویت بندی علاقه ها، تعیین محدوده زمانی برای انجام هر کار، ایجاد وقفه مناسب در بین کارها، خودسازماندهی، حذف کارهای غیر ضروری و از پیش برنامه ریزی کردن است.
در مدیریت زمان برخورداری از مهارت هایی چون ارتباطات، سازماندهی، برنامه ریزی، واسپاری، سازماندهی و مدیریت استرس ضرورت دارد.

مدیریت درست زمان و برنامه ریزی برای آن، موقعیت های بهتری را برای دستیابی به اهداف مهم زندگی و اهداف شغلی فراهم می کند و تسلط ما را بر امور بیشتر می کند.
برای مدیریت زمان باید نقشه ذهنی داشت و از تکنیک هایی چون ماتریس آیزنهاور کمک گرفت.
با مدیریت زمان می توان کارها را با کمترین انرژی و در مدت زمان مناسب انجام داد.
کارها را به دقایق واپسین نسپاریم.
به سال ۱۴۰۱، چیزی باقی نمانده است. لحظه ها را پاس داریم.
عمران گران می گذرد!
@dr.khalil.amz
@hcsm.ir

این مطالب را نیز ببینید!

پیام تسلیت در پی درگذشت پدر رییس سازمان پزشکی قانونی

دکترخلیل علی محمدزاده عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی و رئیس اندیشکده سلامت جمعیت و خانواده ...