آخرین نوشته ها
خانه / آموزشی / سمینار مدیریت / محورهای درس سمینار مدیریت

محورهای درس سمینار مدیریت

قابل توجه دانشجویان عزیز؛


با سلام و احترام فراوان؛

لطفا یکی از سمینارهای زیر را، بر پایه کتب و مقالات آی اس آی و یا علمی – پژوهشی ۲۰۱۰ به بعد، گزارش های علمی و مستندات قابل قبول و با توجه به علاقه مندی، مطالعه، نوع اشتغال سازمانی و تسلط در وقت مقرر انتخاب فرمایید. متشکرم

دکترخلیل علی محمدزاده

  1. مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سلامت(طغیانی/ ۱۹ اسفند )
  2. مدیریت خدمات پرستاری و فوریت های پزشکی(عباس نژاد/ ۱۷ فروردین )
  3. مدیریت بیمه های سلامت(پور طاهریان/ ۲۴ فروردین )
  4. مدیریت منابع مالی سلامت(فلاحتی/ ۳۱ فروردین )
  5. مدیریت منابع انسانی در حوزه سلامت(توشمالی/ ۷ اردیبهشت ) /
  6. مدیریت پسماندهای بیمارستانی(توحیدی/ ۱۴ اردیبهشت ) /
  7. مدیریت کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی(صدرا/ ۲۱ اردیبهشت ) /
  8. مدیریت اقتصاد سلامت در نظام های بهداشتی و درمانی پیشرفته(عسگری/ ۲۱ اردیبهشت ) / 
  9. مدیریت شاخص های توسعه در حوزه سلامت (طایری/ ۲۸ اردیبهشت ) /
  10. مدیریت خطاهای پزشکی(خان محمدیان/ ۴ خرداد ) / 
  11. مدیریت اعتباربخشی در بیمارستان های ایران(طوفان/ ۴ خرداد ) / 
  12. مدیریت تجهیزات پزشکی(حیدری/ ۱۱ خرداد ) /  
  13. مدیریت سلامت در سوانح و بلایا (صالحی/ ۱۱ خرداد ) / 

تذکرات ضروری:

  • مدت ارائه: ۴۵ تا ۵۰ دقیقه
  • پاسخ به سوالات: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
  • تعداد اسلاید: ۲۸ تا ۳۵
  • ترجمه فارسی و انگلیسی مطالب با ذکر ریفرنس ها باید تحویل شود.
  • ریفرنس ها باید سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ باشد.
  • در پایان ترم باید پرینت انگلیسی، پرینت ترجمه و پرینت اسلایدهای نمایش داده شده در کلاس تحویل شود.
  • از مورخه ی ۳۰ بهمن تا ۷ اسفند برای انتخاب کنفرانس وقت دارید.
  • کنفرانس ها با توجه به زمان ارائه انتخاب شود.
  • تغییر عنوان و تغییر موضوع کنفرانس به هیچ وجه پذیرفته نمی شود.
  • اسلایدها باید کاملا خلاصه شده، اصولی و فنی و عاری از غلط باشد.
  • ارائه باید طبق اصول ارائه سمینار باشد، که در کلاس تدریس شده است.
  • مطالب نباید کپی پیست باشد.
  • هماهنگی اولیه کنفرانس با نماینده محترم کلاس صورت گیرد.

این مطالب را نیز ببینید!

توسعه هوش مصنوعی و مشکلات زیرساخت

توسعه هوش مصنوعی در ایران، در گروی حل مشکلات زیرساختی است. استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات ...