خانه / آموزشی / سمینار مدیریت / محورهای درس سمینار مدیریت

محورهای درس سمینار مدیریت

قابل توجه دانشجویان عزیز؛


با سلام و احترام فراوان؛

لطفا یکی از سمینارهای زیر را، بر پایه کتب و مقالات آی اس آی و یا علمی – پژوهشی ۲۰۱۰ به بعد، گزارش های علمی و مستندات قابل قبول و با توجه به علاقه مندی، مطالعه، نوع اشتغال سازمانی و تسلط در وقت مقرر انتخاب فرمایید. متشکرم

دکترخلیل علی محمدزاده

  1. مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سلامت(طغیانی/ ۱۹ اسفند )
  2. مدیریت خدمات پرستاری و فوریت های پزشکی(عباس نژاد/ ۱۷ فروردین )
  3. مدیریت بیمه های سلامت(پور طاهریان/ ۲۴ فروردین )
  4. مدیریت منابع مالی سلامت(فلاحتی/ ۳۱ فروردین )
  5. مدیریت منابع انسانی در حوزه سلامت(توشمالی/ ۷ اردیبهشت ) /
  6. مدیریت پسماندهای بیمارستانی(توحیدی/ ۱۴ اردیبهشت ) /
  7. مدیریت کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی(صدرا/ ۲۱ اردیبهشت ) /
  8. مدیریت اقتصاد سلامت در نظام های بهداشتی و درمانی پیشرفته(عسگری/ ۲۱ اردیبهشت ) / 
  9. مدیریت شاخص های توسعه در حوزه سلامت (طایری/ ۲۸ اردیبهشت ) /
  10. مدیریت خطاهای پزشکی(خان محمدیان/ ۴ خرداد ) / 
  11. مدیریت اعتباربخشی در بیمارستان های ایران(طوفان/ ۴ خرداد ) / 
  12. مدیریت تجهیزات پزشکی(حیدری/ ۱۱ خرداد ) /  
  13. مدیریت سلامت در سوانح و بلایا (صالحی/ ۱۱ خرداد ) / 

تذکرات ضروری:

  • مدت ارائه: ۴۵ تا ۵۰ دقیقه
  • پاسخ به سوالات: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
  • تعداد اسلاید: ۲۸ تا ۳۵
  • ترجمه فارسی و انگلیسی مطالب با ذکر ریفرنس ها باید تحویل شود.
  • ریفرنس ها باید سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ باشد.
  • در پایان ترم باید پرینت انگلیسی، پرینت ترجمه و پرینت اسلایدهای نمایش داده شده در کلاس تحویل شود.
  • از مورخه ی ۳۰ بهمن تا ۷ اسفند برای انتخاب کنفرانس وقت دارید.
  • کنفرانس ها با توجه به زمان ارائه انتخاب شود.
  • تغییر عنوان و تغییر موضوع کنفرانس به هیچ وجه پذیرفته نمی شود.
  • اسلایدها باید کاملا خلاصه شده، اصولی و فنی و عاری از غلط باشد.
  • ارائه باید طبق اصول ارائه سمینار باشد، که در کلاس تدریس شده است.
  • مطالب نباید کپی پیست باشد.
  • هماهنگی اولیه کنفرانس با نماینده محترم کلاس صورت گیرد.

این مطالب را نیز ببینید!

خلاصه ای از کنفرانس مدیریت تحول در نظام سلامت

خلاصه ای از کنفرانس “مدیریت تحول در نظام سلامت” تهران؛ فرهنگستان علوم پزشکی، سالن مجمع ...