موضوعات کنفرانس های مدیریت آموزشی
دانشجویان عزیز کنفرانس خود را از بین موضوعات ذکر شده، انتخاب کنند.
برای انجام کنفرانس باید از مقالات بین المللی و علمی – پژوهشی و کتب انگلیسی، 2007 به بعد بهره بگیرید.
قبل از خواندن موضوعات، اول تذکرات را بخوانید. بدون رعایت تذکرات زیر، اجازه ارائه کنفرانس در کلاس داده نخواهد شد.
1) آموزش مجازی و الکترونیکی و فنآوری در آموزش (خان محمدیان/ 19مهر)
2) تئوری ها و مدل های مدیریت و رهبری آموزشی (توشمالی/ 26 مهر)
3) مدیریت آموزشی در دانشگاه ها و سیستم های بهداشتی و درمانی (توحیدی / 3 آبان)
4) مروری بر سیر تکاملی دانشگاهی از آغاز تا کنون (عسگری حیدری/3 آبان)
5) تاریخچه مدیریت آموزش عالی و بهداشت و درمان در ایران و کشورهای منتخب جهان (طایری / 10 آبان)
6) نجوه مدیریت بر گروه های آموزشی و دانشگاه ها (عباس نژاد / 10 آبان)
7) مدل های آموزش و بهسازی منابع انسانی در نظام سلامت(پور طاهری/ 17 آبان)
8) سیاستگزاری و رهبری آموزشی (عسگری/ 24 آبان)
9) آموزش، مهارت و کارآفرینی در حوزه سلامت (فلاحتی/ 24 آبان)
10) الگوهای عمومی تدریس موفق در دانشگاه ها (صالحی/ 1 آذر)
11) مطالعه تطبیقی سیر تحول در مدیریت آموزشی ایران و کشورهای منتخب دنیا (طوفان / 8 آذر)
12) روش ها و فنون تدریس و ارزشیابی درسی در دانشگاه و مراکز خدمات بهداشتی و درمانی (صدر خانلو / 22 آذر)
موارد باقی مانده: 29 آذر و 6 دی
- توجه به کلیه تذکرات زیر، ضروری است و هیچگونه مسامحه ای پذیرفته نیست.
تذکرات:
- لطفا دانشجویان تا 8 مهر ماه و در تاریخ های ذکر شده، موضوع خود را با نماینده کلاس هماهنگ فرمایید.
- پس از هماهنگی کامل و مشخص شدن برنامه کلاس، اسامی در همین پست ثبت خواهد گردید.
- هر موضوع حداقل باید مستند به یک مقاله آی. اس. آی و یک مقاله علمی – پژوهشی و نیز متن از یک کتاب معتبر انگلیسی (اصل و ترجمه) باشد.
- دانشجویانی که موضوع خود را به صورت مقاله قابل انتشار در ژورنال های با رتبه علمی – پژوهشی در بیاورند، از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.
- به موارد کپی پیست و غیرمنطبق با شرایط ذکر شده، اجازه ارائه در کلاس داده نخواهد شد.
- اصول ارائه در کلاس، باید به صورت کنفرانس باشد.
- از ارائه کنفرانس دانشجویانی که تسلط کافی بر موضوع و اشراف به بحث ندارند، جلوگیری خواهد شد.
- به غیر از ریفرنس های گفته شده در کلاس، استفاده از سایر کتب، منابع و مقالات معتبر انگلیسی در بسط و فهم مطالب آزاد است.