خانه / اخبار / مدیر سایت / حتماً می توانید، اگر فکر کنید که می توانید.

حتماً می توانید، اگر فکر کنید که می توانید.

یادداشت های روزانه(۵۳)

اگر فکر کنیم، حتما می توانیم.

جرج رویس، آموزگار کلاس پنجم بود. یک روز ناگهان سر کلاس فریاد کشید:”ساکت”. بعد پای تخته سیاه رفت و با خط درشت نوشت، ” نتوانستن”، بعد رو به کلاس کرد و گفت:” حالا چکار کنم؟” همه می دانستند که منظورش چیست، بنابراین همه با هم گفتند:” نون نتوانستن را بشکن”. او هم با وقار به سمت تخته پاک کن رفت و لغت را به ” توانستن ” مبدل کرد و همانطور که دستش به گچ آغشته بود، گفت: بگذارید درسی به شما بدهم، حتماً می توانید، اگر فکر کنید که می توانید.

عزیزا؛ موفقیت بدون تلاش امکان پذیر نیست. بزرگترین خطری که کیفیت زندگی ما را نابود می کند، افکار و باورهای مخرب هستند. توانستن انجام همه کارها به اعتماد به نفس نیاز دارد. اعتماد به نفس، چیزی نیست که در مغازه ها به فروش برسد، باید آن را در درون خودمان بسازیم. هرگاه واقعا خواستار چیزی هستید، تمام کائنات دست به دست هم می دهند تا شما به آن خواسته برسید. هیچ وقت خودتان و اجازه ندهید کسی در مورد شما، واژه ی “نتوانستن” را بکار ببرد. برای رسیدن به نتایج مطلوب، باید تغییر کنیم، نه اینکه در انتظار مسایل و اتفاقات آسانتر بنشینیم. باید تلاش کنیم که توانمندتر شویم. موفقیت هریک از ما بستگی به میزان تمایل هر کدام از ما در پیشرفت دارد.
فکرت را عوض کن، زندگیت متحول می شود. اگر فکر کنیم که می توانیم، حتما می توانیم. اگر بزرگ فکر کنیم، نتایج بزرگ می گیریم و اگر خوب فکر کنیم، نتایج خوب می گیریم.
همه ی ما می توانیم.
#توانستن
#تفکر
#توانایی
#کیفیت
#موفقیت
#اعتماد_به_نفس
#تحول
#نتیجه_مطلوب
#دکتر_خلیل_علی_محمد_زاده
ظهر روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰
پی نوشت: فیلم یادداشت در پیج اینستاگرامی

@dr.khalil.amz

@hcsm.ir

این مطالب را نیز ببینید!

کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد.

     کاهش جمعیت جوان؛ افسردگی جامعه را در پی دارد. دکترخلیل علی محمدزاده استاد دانشگاه ...