خانه / آموزشی / سازمان و مدیریت بهداشت و درمان ایران / انتصاب مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی + تبریک انتصاب

انتصاب مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی + تبریک انتصاب

وزیر بهداشت در حکمی دکتر “سید محمود طباطبایی”

را به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی منصوب کرد.

استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید محمود طباطبایی؛
مفتخر خواهم بود با توجه به سوابق ارزنده علمی، اجرایی و خاطره خوشی که جامعه شریف پزشکی از ایام خدمت گذاری جنابعالی در عرصه های مختلف داشته است به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی از همراهی تان بهره مند شوم.
بی تردید بدون مشارکت فعال، خالصانه و برنامه ریزی شده بخش خصوصی در کنار دولت، نظام سلامت به سرانجام مطلوب نخواهد رسید. نگاه انحصار گرایانه دولت ها از یک سو و عدم رعایت شأن و اقتصاد بخش خصوصی از سوی دیگر به همراه بعضی از قانون گریزی ها و عدم رعایت حقوق شهروندی بیماران از سوی معدود همکارانمان به شدت حضور فعال و شرافتمندانه بخش خصوصی را در عرصه سلامت محدود کرده است.
  امیدوارم نقش پربرکت حضرتعالی به عنوان یکی از پیشکسوتان خوشنام پزشکی کشور که در دو جبهه کار دولتی و فعالیتهای خصوصی به سلامت، صداقت و وجاهت حرفه ای همواره مورد وثوق و مشهور بوده اید، بتواند گامی موثر در پیوند دولت و بخش خصوصی و جلب مشارکت این سرمایه عظیم ملی باشد و با تغییر نگاه و رویکرد، دولت را حامی بیشتر بخش خصوصی و بخش خصوصی را خدمتگذاری مهربان تر برای مردم بیابیم.
توفیق آن برادر ارجمند را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

Image result for ‫دکتر سید محمود طباطبایی نماینده تام الاختیار‬‎

تبریک انتصاب دکتر سید محمود طباطبایی جراح و متخصص مغز و اعصاب

New at Universities

استاد عالیقدر جناب آقای دکتر سید محمود طباطبایی

 انتصاب شایسته شما از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی، مایه ی افتخار و مسرت گردید.
حضرتعالی از پزشکان حاذق و خوشنام و از مدیران مخلص و کاردانی هستید که چه در سالهایی که قدر و منزلتتان پاس داشته شده و چه در دورانی که بعضا آنطور که باید و شاید حق خدمات تان به خوبی به جا آورده نشده، در همه حال، همواره بی وقفه، بی منت و بی چشمداشت، خدمتگزار مردم، انقلاب اسلامی و کشور و به ویژه دردمندان و محرومان جامعه بودید.
امید آنکه در این مسئولیت جدید هم چون گذشته باعث کاهش آلام بیماران و کیفیت بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی و موجب خیر و برکت باشید.
از درگاه باری تعالی سلامتی، سرافرازی و عزت روزافزون جنابعالی را مسئلت می نماید.

دکتر خلیل علی محمدزاده

 عضو فرهنگستان علوم پزشکی و

مدیر گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

این مطالب را نیز ببینید!

پاسخ به سوالات کنفرانس مدیریت سلامت الکترونیک

نمونه سوالات کنفرانس مدیریت سلامت الکترونیک تهران، ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ فرهنگسان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ...