خانه / اخبار / دانشگاهی / دیدگاه: بقیه عملکرد سازمان کجاست؟

دیدگاه: بقیه عملکرد سازمان کجاست؟

وزیر ارتباطات در همایش روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات با تأکید بر اینکه بنا نیست مجیز من را بگویید و چاپلوسی کنید، گفت: ۱۰۰ نفر آدم در روابط عمومی جمع شده‌اند تا اگر وزیر جایی رفت از او فیلم و عکس تهیه کنند اما باقی عملکرد سازمان را رها کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد جواد آذری جهرمی در «چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» با بیان اینکه روابط عمومی مقدس و تاثیرگذار است به آسیب‌شناسی این حوزه در راستای مأموریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و با ابراز برخی انتقادات، خطاب به روابط عمومی فعلی این وزارتخانه گفت: سیستمی که صرفاً براساس بازخورد مثبت و بر مبنای نظام چاپلوسی بنا نهاده شده است، ناپایدار است.

وزیر ارتباطات همچنین در بخش‌هایی از صحبت‌های خود عنوان کرد: یک اتفاقی می‌افتد و لازم است جوابی داده شود، آقایان در روابط عمومی کشتند ما را که جواب ندهید و می‌گویم شما جواب دهید می‌گویند این شأن شما نیست جواب دهید.

وی افزود: روابط عمومی وزیر یا رئیستون نباشید؛ مجموعه‌ای درست کردند با ۱۰۰ نفر آدم که وزیر هر کجا می‌رود، می‌خواهند عکس بگیرند و صحبت‌های او را بگذارند اما بقیه عملکرد سازمان کجاست؟ هیچی!

آذری جهرمی خطاب به روابط عمومی وزارت ارتباطات خاطر نشان کرد: بنا نیست چاپلوسی من را بکنید و مجیز من را بگویید؛ بلکه باید ملاحظه اهداف سازمان‌تان را بکنید.

این مطالب را نیز ببینید!

همایش سلامت، حکمت و حکمرانی

سومین همایش بین المللی سلامت، حکمت و حکمرانی The Third International conference on health, Wisdom & ...