خانه / پژوهشی / بانک مقالات / دانلود مقاله تمام متن

دانلود مقاله تمام متن

دانلود مقاله تمام متن برای دانشجویان گرامی :

 

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در فرایند انتخاب موضوع پایان نامه، تدوین پروپوزال و انجام پایان نامه نیاز به دستیابی به منابع علمی مربوطه دارند. موضوعاتی که جنبه نوآورانه داشته، قابلیت پیاده سازی در محیط بومی کشور ایران را داشته باشند و بتوان به عنوان یک کار علمی به انجام آن افتخار کرد. پروپوزالی که دقیق، موجز و بدون ابهام نوشته شده باشد و بتوان مانند یک نقشه کامل در فرایند انجام مراحل دیگر پایان نامه بدان استناد کرد و البته پایان نامه ای که در واقع به عنوان سند مکتوب تلاش دو ساله دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و یا چند ساله در مقطع دکتری شناخته می شود و در کنار معدل دوره، به عنوان دو فاکتور ارزیابی تلاش دانشجو در دوره تحصیل شناخته می شوند. اما نه هیچ موضوعی در خلاء ذهنی شکل می گیرد و نه هیچ پایان نامه ای را می توان بدون مطالعه و مداقه در تلاش های علمی قبل پیش برد. بدین جهت آشنایی و تعمق در ادبیات پژوهش و یا پیشینه پژوهش (literature review) یکی از ارکان اصلی هر فعالیت علمی است. وب سایتی که در این نوشته معرفی می گردد، در واقع یکی از پایگاه های علمی دانشگاه اوهایو است که از طریق آن می توانید به پایان نامه های تمام متن انجام شده در رشته های گوناگون در چندین دانشگاه و مرکز علمی معتبر دسترسی داشته باشید. شما می توانید جستجوی خود را بر اساس دانشگاه و دانشکده انجام دهید. وب سایت مزبور بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده است. کافی است در کادر جستجو موضوع مورد نظر خود را وارد کنید. در ارتباط با موضوع مورد علاقه خود برای تحقیق، چندین کلمه کلیدی را که ارتباط بیشتر و موثرتری با موضوع دارند انتخاب و بر اساس همه آنها به جستجو بپردازید. می توانید از لینک زیر وارد وب سایت شوید.
https://etd.ohiolink.edu/ap:1:0
نوشته شده در تاریخ جمعه نوزدهم مهر ۱۳۹۲ توسط شورش مرزنگ | نظر بدهید

این مطالب را نیز ببینید!

نامه به سردبیر نشریه فرهنگ و ارتقاء سلامت

بایسته‌های جذب و حفظ نخبگان، علی‌محمدزاده خلیل، نشریه فرهنگ و ارتقاء سلامت، دوره ۷، شماره ...

۵ دیدگاه

  1. Hello. Thank you. I’m ready for scientific cooperation. Good luck.

  2. I am very happy to read this. This is the type of manual that needs to be given and not the random misinformation that is at the other blogs. Appreciate your sharing this best doc.

  3. Have you considered adding some differing opinions to the article? I think it will really enhance everyones understanding.